Player_slider

Exercicis d'entrenament

Entrenament abdominal

Descripció de l'exercici: Seu amb les cames flexionades per enfortir el teu tors (exercici del vídeo B0010 A Abdominal & Back en sportsbasics.com).

Beneficis de l'exercici: Evitaràs lesions enfortint i activant el teu abdomen.

Independentment de l'esport que practiquis, és molt important tenir els músculs del tors ben desenvolupats i forts, per aquest motiu són molt importants els exercicis que van des dels músculs dels glutis fins a les espatlles. És essencial l'entrenament dels teus abdominals per mantenir un tors fort, un bon equilibri i tenir el control del moviment.

Els problemes i dolors d'esquena normalment ocorren quan hi ha un desequilibri en la part posterior i els músculs estan molt febles.

Com fer l'exercici: Seu amb els genolls doblegats i mantingues les cames per sobre del terra. Si l'exercici és una mica fàcil pots intentar aixecar els genolls prop del teu pit i estira les cames.

És un exercici simple per entrar en calor. Intenta de practicar aquest entrenament abdominal setmanalment. Això evitarà que tinguis problemes d'esquena i mantindràs un cos sa i fort. L'exercici és ideal per fer-ho a casa.

Sèries i repeticions recomanades: Entre 1 i 3 sèries de 10 a 45 repeticions.

Fes com 688000 altres usuaris