Player_slider

Exercicis d'entrenament

Entrenament abdominal

Descripció de l'exercici: Activa els músculs de l'esquena + abdominals per a un tors més fort (exercici del vídeo G1000 Combinations en sportsbasics.com).

Beneficis de l'exercici: Aquest exercici enfortirà els músculs abdominals.

Independentment de l'esport que practiquis, és molt important tenir els músculs del tors ben desenvolupats i forts, per aquest motiu són molt importants els exercicis que van des dels glutis fins a les espatlles.

És essencial l'entrenament dels teus abdominals per mantenir un bon equilibri, el control dels teus moviments i una postura forta.

Els problemes i dolors d'esquena normalment ocorren quan hi ha un desequilibri en la part posterior i els músculs estan molt febles.

Com fer l'exercici: Estira't sobre la teva esquena. Aixeca les cames i aixeca el cos del terra. Mantingues aquesta posició durant 20-45 segons. Fes abdominals. Si l'exercici és molt difícil, tracta de doblegar una mica les cames.

És un exercici simple per entrar en calor. Intenta de practicar aquest entrenament abdominal setmanalment. Això evitarà que tinguis problemes d'esquena i mantindràs un cos sa i fort. L'exercici és ideal per fer-ho a casa.

Sèries i repeticions recomanades: Entre 20 i 40 segons. Abdominals: entre 1 i 3 sèries de 10 a 20 repeticions.

Fes com 688000 altres usuaris