Player_slider

Exercicis d'entrenament

Exercici per enfortir els braços

Descripció de l'exercici: Fes flexions amb els genolls doblegats a terra (exercici del vídeo C0030 Upper body & Arms a sportsbasics.com).

Beneficis de l'exercici: Enfortir els braços i els músculs del teu pit.

Si fas l'exercici correctament i fas més de 10 repeticions ho podràs començar a fer recolzant-te sobre els teus peus en lloc de recolzar-te sobre els teus genolls.

Aquest exercici requereix d'un tors ben exercitat i fort.

Independentment de l'esport que practiquis, és molt important tenir els músculs del tors ben desenvolupats i forts, per aquest motiu són molt importants els exercicis que van des dels músculs dels glutis fins a les espatlles.

Com fer l'exercici: Estira't bocaterrossa, doblega els genolls i flexiona els braços. També pots fer-ho amb les cames esteses, recolzant els peus a terra. Important mantenir sempre els malucs rectes.

Aquest és un exercici per entrar en calor. Sempre intenta de tenir una varietat d'exercicis. Això evitarà que tinguis problemes d'esquena i mantindràs un cos sa i fort. L'exercici és ideal per fer-lo a casa.

Sèries i repeticions recomanades: Entre 1 i 3 sèries de 5 a 15 repeticions cada costat.

Fes com 688000 altres usuaris