Player_slider

Exercicis d'entrenament

Exercici per enfortir els turmells

Descripció de l'exercici: Para't sobre un dels teus peus amb els ulls tancats (exercici del vídeo A0010 Foot & Leg en sportsbasics.com).

Beneficis de l'exercici: Enfortir els músculs dels teus peus per donar un millor equilibri. Així mateix, enfortiràs els músculs i lligaments dels turmells.

Millorar la mobilitat articular del peu i del turmell ens ajudarà a tenir una trepitjada més eficient i a disminuir alhora el risc de patir lesions com els esquinços. També és un gran exercici de rehabilitació si ja tens alguna lesió de turmell.

Sense importar l'esport que practiquis, és essencial tenir unes cames i uns turmells forts per desenvolupar un bon equilibri i una bona coordinació.

Com fer l'exercici: Para't sobre un dels teus peus amb els ulls tancats. Fes l'exercici sense sabates per activar tots els músculs i els nervis de la cama.

Constància i dedicació són paraules claus per a l'entrenament físic. Afegeix exercicis d'equilibri a la teva rutina diària d'entrenament, ho pots fer per exemple mentre fas l'escalfament o també ho pots fer a casa fins i tot mentre et raspalles les dents.

Sèries i repeticions recomanades: De 30 a 90 segons diverses vegades al dia.

Fes com 688000 altres usuaris