Com elimino el bloqueig del correu electrònic d'un jugador?

No hi ha cap resposta a aquesta pregunta relacionada amb l'ús de SportMember des de l'aplicació.

Si un/a esportista té el correu electrònic bloquejat en el sistema de SportMember, pot ser per diferents situacions en les que els correus de SportMember no arriben a la safata d'entrada d'alguns usuaris. En aquest cas, el sistema pensa que l'adreça de correu electrònic no existeix.

Per eliminar aquest bloqueig, ves a l'equip i després fes clic a "Esportistes". En les funcions de l'entrenador (part inferior de la pantalla) veuràs l'opció "Eliminar bloqueig". Fes clic i obtindràs una llista dels correus electrònics bloquejats en el sistema. Ara tens l'opció d'eliminar el bloqueig.

Si l'esportista encara no rep correus de SportMember, llavors posa't en contacte amb info@sportmember.cat.

Ha estat útil aquest article?
0 de 0 pensar que ha estat útil

Preparats per començar?

Explora SportMember o crea un compte immediatament i comença a administrar el teu club. També ets més que benvingut a contactar-nos, ens encantaria ajudar-te a configurar el teu club.
Quant costa?
Quines necessitats té el teu club? Subscripció bàsica o PRO?
Detalls dels preus
Funcions
No hi ha dos clubs iguals. Les nostres característiques cobreixen les teves necessitats.
Funcions